#TAG LISTA

Cikkek amikben a #edzés tag megtalálható:

EDZÉS/TERV

Hűtsd le magad és fuss okosan nyáron

A meleg időjárás önmagában is meg tud gyötörni, ha pedig a szabadban futsz, pláne. De mivel ilyenkor lehet készülni az őszi versenyszezonra, ahelyett, hogy megállnál és kivennéd a nyári szabadságot a futásban is, készülj okosan.

BLOG

Amit leromboltál, építsd újra...

Az Ultrabalaton "benemfejezés" óta nagyon sok dolog történt velem, röviden elmesélem, mi a helyzet most.

REGENERÁCIÓ

Mi a regeneráló futás valódi értelme?

Ha eddig kihagytad a regeneráló futást, mert úgy gondoltad, nincs értelme, akkor most figyelj! A regeneráló futás valóban nem regenerál, viszont ennek ellenére érdemes csinálni!

EDZÉS/TERV

Több kalóriát égetsz, ha melegben futsz?

Mire számíthatsz az anyagcseréd működésében, ha nyári melegben edzel? Valóban emelkedik az alapanyagcsere a hőség miatt?

EDZÉS/TERV

5 „legális” ok, hogy visszalépj egy versenytől

A futók szeretnek versenyre járni, hiszen amellett, hogy remek közösségi élmény, kipróbálhatják és tesztelhetik magukat, milyen teljesítményre képesek. De van néhány olyan helyzet, amikor, bármennyire is vágysz a versenyre, jobb a visszalépés mellett dönteni.

REGENERÁCIÓ

Ilyen az ideális edzés utáni rutin nyáron

A nyár rengeteg lehetőséget kínál minden futó számára, még akkor is, ha a különösen meleg időjárás kissé megnehezíti magát az edzést, és az edzés utáni regenerációt. A nyári edzések után érdemes egy kicsit más rutint folytatni, mint hűvösben – próbáld ki te is.

EDZÉS/TERV

5 dolog, ami ne tegyél egy verseny napján

Nem lehet elégszer elmondani, hangsúlyozni, hogy mit ne csinálj egy számodra fontos futóverseny napján. Jöjjön 5 fontos dolog, amit jó, ha nem felejtesz el.

EDZÉS/TERV

Felejtsd el a kifogásokat, és menj futni!

Mindenkinek vannak nehezebb napjai vagy időszakai, amikor nehezére esik a mozgás, nincs kedve kimenni futni. Ilyenkor nagyon könnyű mindenféle kifogást találni – de nem éri meg a mondvacsinált okok miatt kihagyni az edzést! Hessegesd el magadtól a kifogásokat, és irány a futópálya!

EDZÉS/TERV

Így tesz boldogabbá a futás

Akik szeretnek futni, már tudják, hogy a futás boldogabbá tesz – akik pedig még nem futnak, remélhetőleg kedvet kapnak ehhez a mozgáshoz, és mielőbb kipróbálják a sok jótékony hatás miatt.

EDZÉS/TERV

Fartlekezz a gyorsulásért

Ha eddig még nem próbáltad az edzéseidbe becsempészni a fartlek edzésmódszert, akkor itt az ideje, hogy megtedd: sokat segít majd, hogy gyorsulni tudj.

EDZÉS/TERV

Hány hétig kell készülni egy maratonra?

A maraton a legtöbb futónak a legfontosabb teljesítendő cél, az az álomverseny, amit mindenképpen meg akarnak csinálni, az a táv, aminek a megtétele talán mindennél többet jelent. De mennyit érdemes és javasolt készülni a klasszikus távra?

REGENERÁCIÓ

Így állj talpra egy rossz verseny után

Szinte mindenkivel elfordul, hogy rosszul sikerül egy versenye, amire sokat készült. Ez rossz, de mind mindenből, ebből is lehet tanulni, építkezni.

FUTNI MENTEM

IMPRESSZUM SZERZŐI JOGOK JOGI NYILATKOZAT