#TAG LISTA

Cikkek amikben a #egészség tag megtalálható:

EDZÉS/TERV

Lassan fuss, messzebbre jutsz! - Az alacsony intenzitású edzés előnyei és hatásai

Állóképességi sportolóként rengeteg információt kapunk mindenféle forrásokból azzal kapcsolatban, hogy hogyan javíthatjuk edzés- és versenyeredményeinket – legyen szó a legújabb felszerelésekről, energia- és tápanyagforrásokról, táplálkozási irányzatokról.

SPORTTÁPLÁLKOZÁS

Télen se mondjunk le a futás közbeni hidratálásról!

Itt a hideg idő, de a hidratálásra ilyenkor is nagyon figyelni kell!

EDZÉS/TERV

Tudtad, hogy a szabadidős futás csökkenti a szív- és érrendszeri halálozási kockázatot?

Bár a futás népszerű szabadidős fizikai tevékenység, a futás hosszú távú, a halálozásra gyakorolt hatásairól keveset tudunk, és a futási szokások időbeli változása és a halálozás közötti kapcsolat sem teljesen tisztázott – ezt vizsgálták kutatók.

SPORTTÁPLÁLKOZÁS

Üsd ki a hőséget elektrolitos italokkal!

A nyári melegben fontosabb, mint valaha, hogy az edzések előtt, közben és után is hidratált maradj. Légy tudatos, pótold a folyadékot és az elektrolitokat, hogy ne terítsen le a hőség!

EDZÉS/TERV

Mikor van túl meleg a kinti futáshoz?

A nyári hőségben nagyon ajánlott odafigyelni a kinti futóedzések során, hogy ne legyen baj!

REGENERÁCIÓ

Éld túl az egész napos ülést!

A hosszú íróasztalnál töltött munkanapok sajnos ártanak az egészségnek, de aki ülőmunkát végez, kénytelen ezt elviselni. De nem kell, hogy az ülőmunka tönkretegye a testet és a mobilitást!

EDZÉS/TERV

Miért szédülsz futás után?

Sok állóképességi sportoló tapasztal szédülést versenyzés vagy edzés után – vajon mi ennek az oka?

BLOG

Térdmizéria a köbön

Szívem szerint jó kis versenybeszámolókat írnék, helyette meg a "nyomoromról" vagyok kénytelen beszámolni. Hát ez van...

REGENERÁCIÓ

3 tipp a sportolók immunrendszerének erősítéséhez

Fogadd meg ezeket a tanácsokat, hogy a megfázásos és influenzaszezon közeledtével is egészséges maradhass!

FUTNI MENTEM

IMPRESSZUM SZERZŐI JOGOK JOGI NYILATKOZAT