#TAG LISTA

Cikkek amikben a #fájdalom tag megtalálható:

EDZÉS/TERV

Újrakezdés sérülés után: így csináld

Futósérülést szinte mindenki tapasztalt már életében, ami miatt rövidebb-hosszabb időre fel kell függeszteni az edzéseket. A gyógyulás után, amikor újra szabad utat kapsz az edzésekhez, érdemes lassan, fokozatosan újrakezdeni a futást – ehhez jön most néhány hasznos tanács.

EDZÉS/TERV

Tippek, hogy elkerülhesd az oldalszúrást

Tegye fel a kezét, aki még soha, de soha nem tapasztalt oldalszúrást! Valószínűleg ilyen mázlista futó nagyon kevés van, az oldalszúrás nem igazán válogat, kezdőt és profit egyaránt megtalálhat.

REGENERÁCIÓ

Fáj a térded? Derítsd ki, mi lehet a baj!

Fájdalmat tapasztalsz a térdedben futás után? Figyeld a jeleket, és tudd meg, mi okozza a problémát.

REGENERÁCIÓ

Vigyázz a lábaidra!

A futás közben a lábaké a főszerep, épp ezért érdemes őket lehetőség szerint óvni, hogy minél tovább elvigyenek.

EDZÉS/TERV

Így mehet még jobban a futás!

Szeretnéd, hogy még jobban menjen a futás, mint eddig? Fogadd meg ezt a néhány tippet – vagy legalább egy részüket –, hogy hatékonyabban menjenek az edzések, és javulhasson a teljesítményed.

SPORTTÁPLÁLKOZÁS

Elektrolitokkal az izomgörcsök ellen

Bár az izomgörcsöket nem tudja teljesen megakadályozni az elektrolit-bevitel, mégis segít.

REGENERÁCIÓ

Idén kerüld el a futósérüléseket!

A futók sajnos időnként megsérülnek, de jellemzően nem a futás miatt, hanem a nem megfelelő regeneráció, a túlterhelés, vagy a nem jól megválasztott edzésmódszerek miatt. Ebben az évben figyelj oda magadra még jobban, hogy ne kelljen sérüléssel bajlódnod!

REGENERÁCIÓ

Vigyázz a körtédre!

Ismered a körteképű izmot, azaz a piriformist? Ez a farizom sajnos elég sok futónak okoz fájdalmat és hosszan tartó problémát. Ha teheted, előzd meg ezt a kellemetlenséget!

REGENERÁCIÓ

Szabadulj meg az izomgörcsöktől!

A fájdalmas és kellemetlen izomgörcsök minden futó számára ismerősek. Az izomrostok fájdalmas, váratlan összehúzódása és feszülése edzés közben, után, és gyakran éjszaka is jelentkezhet – de nem kell, hogy állandóan ezek gyötörjenek!

REGENERÁCIÓ

Az alvási pozíciód hozzájárulhat a futósérülésekhez?

Jó tudni, hogy a sérülések kialakulásához a testet érő összes terhelés és stressz hozzájárulhat!

REGENERÁCIÓ

Le a vízhólyagokkal!

Talán nincs olyan futó, akinek ne lett volna legalább egyszer vízhólyagja valahol a lábfején, talpán vagy a lábujján. Ez egy mondhatni tipikus futó-probléma, ami megelőzhető, vagy ha kialakult, akkor viszonylag könnyen kezelhető.

EDZÉS/TERV

6 intő jel, hogy mindjárt belefutsz egy sérülésbe

Sérültnek lenni, fájdalommal élni egy futó sem szeret: ha teheted, előzd meg a sérülés kialakulását, vedd észre időben az intő jeleket!

FUTNI MENTEM

IMPRESSZUM SZERZŐI JOGOK JOGI NYILATKOZAT