#TAG LISTA

Cikkek amikben a #keresztedzés tag megtalálható:

EDZÉS/TERV

Legyen erős tested, hogy még erősebb futó lehess!

A rendszeres futás amellett, hogy jót tesz a testnek, meg is terhelheti azt, ha nem figyelsz oda. Ha szeretnéd, hogy jobban menjen a futás, érdemes valamilyen kiegészítő mozgásformát is űznöd, ami segít, hogy a tested még erősebbé váljon, és a sérüléseket is elkerülhesd.

EDZÉS/TERV

Még egy érv, ami miatt érdemes erősítő edzéseket végezni

Nemcsak az izmosabb, erősebb test miatt éri meg nyomni az erősítő edzéseket – nemcsak jobb futó lehetsz tőle, hanem akár boldogabb is!

EDZÉS/TERV

Meddig érdemes tartani a plank-et?

A plank az egyik legszuperebb gyakorlat, amit minden futónak és nem futónak végeznie kell(ene), ha erős és stabil törzsizomzatra vágyik.De vajon mennyi ideig érdemes kitartani a plank-pozíciót ahhoz, hogy hatékony legyen a gyakorlat?

EDZÉS/TERV

5 szabotőr, ami tönkreteszi az edzéseid

Úgy érzed, az egész univerzum összeesküdött ellened, és egyszerűen képtelen vagy úgy teljesíteni az edzéseken, ahogyan szeretnél? Még a legelkötelezettebb futókkal is megesik az ilyesmi. Közbeszól az élet, borulnak a tervek, esetleg épp saját magadat szabotálod? Van megoldás!

REGENERÁCIÓ

Nem tudsz futni? Használd okosan az energiáid!

Előfordul, hogy fájdalom, sérülés, vagy bármi egyéb ok miatt nem tudsz futni. Ilyenkor várható, hogy nyűgösebb leszel, esetleg magadba fordulsz, de ahelyett, hogy begubóznál és csokival tömnéd magad, próbáld meg hasznosan tölteni azt az időt, ami felszabadul.

EDZÉS/TERV

Kell-e minden nap futni?

Aki nagyon szeret futni, akár minden nap kimegy, és vannak olyanok is, akik azért mennek naponta, mert ettől remélik a fejlődést. De vajon tényleg érdemes minden nap futni?

FUTNI MENTEM

IMPRESSZUM SZERZŐI JOGOK JOGI NYILATKOZAT